środa, 15 kwietnia 2015

Pierwszy post - 10 czytelniczych faktów o mnie! :)

Hej :)
Pierwszy post na blogu, a więc przydałoby się przedstawić. Mam na imię Patrycja, pochodzę z okolic Warszawy, mam 17 lat, a blog ten będzie poświęcony niczemu innemu jak... książkom. Tym, co uwielbiają prawdziwe książkowe potwory :D Zapraszam!

10 faktów o mnie:
1. Czytam książki w ogromnych wręcz ilościach od kiedy tylko nauczyłam się rozpoznawać literki!
2. Czytam głownie fantastykę oraz powieści w stylu Young Adult. :)
3. W swojej domowej biblioteczce mam zaledwie 80 książek jednak staram się poprawić ten wynik.
4. Uwielbiam czytać, aleeee... Nie jestem dobra w pisaniu :c Mam nadzieję, że podszlifuję swoje umiejętności tutaj. :)
5. Nie mam jednej ulubionej książki!

6. Ale ostatnimi czasy szaleję na punkcie "Gry o tron" :3
7. Uwielbiam książki w twardej oprawie z obwolutą. :)
8. Posiadam swój profil na LubimyCzytać.pl, zachęcam do zaproszenia :

http://lubimyczytac.pl/profil/155106/ksiazkowy-potwor


9. Biorę udział w wyzwaniu, żeby przeczytać 52 książki w ciągu roku (średnio jedną tygodniowo)

10. Najlepszy zapach na świecie? Zapach książek <3

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz