poniedziałek, 4 maja 2015

Plany czytelnicze na maj!

Kwiecień dobiegł końca. Był to przyjemny miesiąc pod względem czytelniczym, ale nie będę robiła podsumowania kwietnia z jednego prostego powodu- nie zapisywałam książek przeczytanych w tym miesiącu, a obawiam się, że mogę coś pomylić, o czymś zapomnieć. :)
Od dzisiaj planuję jednak podsumowania miesiąca (wrap up) i plany na kolejny miesiąc (TBR) zamieszczać regularnie.

W maju mam zamiar przeczytać 5 książek oraz jedną mangę. To jak przedstawiają się plany, a jak faktycznie będzie może się nieraz różnić-pojawiają się nowe książki, mam ochotę na coś innego, itp. Jednak aktualnie mam na myśli te oto pozycje:

-Louisa May Alcott "Małe kobietki"

-Dick King-Smith "Koń wodny: Legenda głębin"

-John Green "19 razy Katherine"

-Veronica Rossi "Przez burze ognia"

-Matthew Quick "Poradnik pozytywnego myślenia"

oraz manga:

-Kazute Kato "Time Killers"



Trochę fantastyki, trochę obyczajowo, jedna bajka dla dzieci, jeden klasyk... Cóż, zapowiada się całkiem kolorowo!
A jak szykują się Wasze plany czytelnicze na ten miesiąc? Piszcie w komentarzu i zapraszam niedługo, bo planuję recenzję książki Lissy Price "Starter"!

2 komentarze:

  1. Kocham, kocham po prostu kocham "Małe Kobietki". Najlepszy klasyk jaki czytał do tej pory.
    http://littlebooksmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety planowałam, ale jakoś zbyt szybko porzuciłam. I książka wciąż na mnie czeka... :c

      Usuń