środa, 1 lipca 2015

WRAP UP - czytelnicze podsumowanie czerwca


Czerwiec już za nami, więc postanowiłam w końcu podsumować książki przeczytane w tym miesiącu. Jest ich porównując z majem dość niewiele, bo tylko 7. Niestety, połowy z nich już nie posiadam (trzeba było oddać do biblioteki, wakacje się zaczęły i wiele bibliotek również robi sobie "wolne"). Dlatego też post jest bez zdjęcia, ale... mam dla was coś specjalnego w następnym :))

Lista książek, które przeczytałam:


  • "Eleonora i Park" Rainbow Rowell - recenzja książki w tym miejscu: KLIK
  • "Dzieje Tristana i Izoldy" Joseph Bedier - była to moja dodatkowa lektura w szkole i... aktualnie jest moją ulubioną lekturą :)) (mimo że czasy średniowiecza mnie absolutnie nie kręcą)
  • "Pretty Little Liars: Bez serca" Sara Shepard - czyli już siódmy tom serii o kłamczuchach :) Rewelacji nie ma, po prostu kolejne dobre dzieło pani Shepard. Chociaż zakończenie - jak zwykle zaskakujące. :)
  • "Gorączka 1" Dee Shulman - Seth, achh, Seth... <33 Łączonej recenzji obu części tej dwutomowej serii możecie się spodziewać już w wakacje :))
  • "Rywalki" Kiera Cass - pierwszy tom serii "Selekcja", która przypadła do gustu naprawdę wielu czytelnikom. Mnie nie zachwyciła tak jak się tego spodziewałam, ale raczej sięgnę po kolejne tomy. Nie jestem pewna czy będzie recenzja. Ps: Jestem team Aspen póki co :3
  • "Złodziej Pioruna" Rick Riordan - książka.... ach, och i jeszcze raz ach! Najlepsza! :)) Ulubieniec tego miesiąca! :) Recenzję postaram się zrobić (chyba, że nie obędzie się bez spojlerów. Wtedy... no cóż, zrezygnuję. :c )

Jestem również w trakcie czytania:

  • "Starcie królów" George R. R. Martin - jestem na 480 stronie, czyli prawie w połowie. Dokończę w wakacje. :)
  • "Między życiem a życiem" - dopiero się wkręcam i mam nadzieję, że się nie zawiodę. :)

A jak wygląda wasze podsumowanie czerwca? :) Piszcie w komentarzach i do zobaczenia przy kolejnym wpisie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz