piątek, 19 czerwca 2015

Book Haul #1

Tak więc, dzisiaj przyszła do mnie paczka z księgarni internetowej matras.pl, a w niej same książkowe perełki :3


  • "Rywalki" Kiera Cass
  • "Każdego dnia" David Levithan
  • "Gra o tron" George R. R. Martin -którą już czytałam, ale potrzebowałam zakupić do uzupełnienia serii w domowej biblioteczce.
  • "Inwazja bazgrołów" - która nie do końca jest książką, a raczej kolorowanką antystresową :3
  • "Musimy coś zmienić" Sandy Hall


Czytaliście którąś z nich? Podobały się? Możliwe, że przez te książki moje plany na BookAThon ulegną zmianie... Ciężko będzie mi się zabrać za coś innego :D


Ps. Ogólnie bardzo cieszę się ze wszystkich zdobyczy, ale żałuję, że księgarnia internetowa nie dorzuciła nawet jednej zakładki. :/ To z pewnością wychodzi na minus, bo kto nie lubi takich drobnych dodatków? :c


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz