sobota, 20 czerwca 2015

Ostateczny TBR na BookAThon!

A więc czas na ostateczną decyzję odnośnie BookAThon'owego stosika! Proszę bardzo!

1.Książka, której nie dokończyłaś:
Nigdziebądź - Neil Gaiman
2.Książka, która czekała na ciebie kilka lat:
Gorączka, część 1 - Dee Shulman
3.Przeczytaj książke z rodzaju po który najrzadziej sięgasz:
Duma i uprzedzenie - Jane Austen
4. Książka, którą wybrała dla ciebie inna osoba:
Martwa strefa - Stephen King 
(tutaj podziękowania dla mojego chłopaka, którego prosiłam o wybranie czegoś krótkiego </3 )
5. Przeczytaj książke i obejrz jej filmową adaptacje:
Złodziej pioruna - Rick Riordan
6.Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałeś:
Rywalki - Kiera Cass

Łącznie 2278 stron... Aaaaa!!! Masakra :D Ogólnie będę zadowolona jeśli uda mi się przeczytać 1500 ze wszystkich w trakcie tego tygodnia. Nie stawiam sobie nierealnego celu przeczytania wszystkiego do końca. 


Powodzenia wszystkim biorącym udział!

2 komentarze:

  1. Ciekawe książki do wyzwania wybrałaś. Sama podjełam u siebie http://littlebooksmonster.blogspot.com wyzwanie.Ogólnie fajny blog i zostaję na dłużej. Dziękuje i też powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak- Rywalki trzeba przeczytać. I mój ukochany Percy Jackson <3 <3
    Powodzenia :)
    zaczytana-w-krainie-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń