czwartek, 18 czerwca 2015

BookAThon - maraton czytelniczy!

Siedem dni i siedem czytelniczym wyzwań! Oto co czeka książkowych vlogerów oraz blogerów już od tej niedzieli! Z inicjatywy Anity z Book Reviews, Eweliny Mierzwińskiej, a także Olgi z Wielkiego Buka powstał tygodniowy maraton książkowy trwający od 21 do 27 czerwca. Każdego dnia będą one starały się sprostać 7 wyzwaniom BookAThonu. Uważam, że to świetna inicjatywa i... również postaram się wziąć w tym udział! Poniżej znajdziecie listę wyzwań oraz książek, które do nich przypasuję. Postaram się relacjonować na bieżąco postępy w BookAThonie :3


21.06 - "Nigdziebądź" Neila Gaimana, którą porzuciłam po 10 stronach i nigdy nie skończyłam :c
22.06 - Z pewnością coś z mojej domowej półki, zakupione kilka lat temu, po co nigdy nie sięgnęłam. Trochę tego jest, więc wybiorę pewnie na bieżąco :)
23.06 - Pewnie będzie to coś z klasyki i... może właśnie dzięki temu sięgnę po "Dumę i uprzedzenie" :)
24.06 - Tutaj zapewne coś pożyczy mi koleżanka :3 Będzie niespodzianka i dla mnie :D
25.06 - Myślę nad "Złodziej pioruna" Ricka Riordana.
26.06 - "Czerwona Królowa" lub "Rywalki"!
27.06 - Mam dużą nadzieję, że się uda :))

Zapraszam do tego, żebyście sami wzięli udział w wyzwaniu!

______________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz