wtorek, 23 czerwca 2015

BookAThon - Podsumowanie dnia #2

*znów spóźnione podsumowanie. Ale co tam!*
Zakończył się drugi dzień BookAThonu. Na cel wzięłam sobie tego dnia dokończenie dwóch wyzwań:


1.Książka, której nie dokończyłaś:
Nigdziebądź - Neil Gaiman
2.Książka, która czekała na ciebie kilka lat:
Gorączka, część 1 - Dee Shulman


"Gorączkę" zakończyłam i... bardzo mi się spodobała. Okazała się lekkim czytadełkiem z odrobiną science fiction. I przystojnym gladiatorem :3 Pozytywnie zaskoczona ruszyłam szybko do biblioteki po kolejną część, którą postaram się przeczytać zaraz po BookAThonie. Wtedy również pojawi się recenzja łączona całości.

Jeżeli chodzi o "Nigdziebądź" niestety nie ruszyłam się z miejsca. Nie potrafię się zabrać do tej książki. Znowu jej nie kończę. 105 strona i... co? I nic. :c Mam nadzieję, że jednak w wolnej chwili postaram się do niej wrócić. 

Dodatkowo, koło 22:30, gdy już skończyłam "Gorączkę" naprawdę mocno zapragnęłam wyrwać się do wyzwania:

6.Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałeś:
Rywalki -
Kiera Cass


I... Jestem już na 110 stronie :))


Trochę nie po kolei, ale ważne że się czyta. Przecież o to chodzi w tym całym BookAThonie. A radość tym bardziej rośnie jak ze stosiku ubywa książek :3

*mam nadzieję, że podsumowanie dnia trzeciego spóźnione nie będzie*

Pozdrawiam!

2 komentarze: