wtorek, 23 czerwca 2015

BookAThon - Podsumowanie dnia #3

Witam ponownie! Trzeci dzień BookAThonu kończy się za mniej więcej trzy godziny i, mimo że mam w planach czytać jeszcze trochę dzisiaj, czas podsumować ten dzień wyzwania.
Dzisiaj zabrałam się głównie za kończenie wyzwania szóstego:

6.Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałeś:
Rywalki - Kiera Cass

Do końca zostało mi 50 stron, więc dzisiaj z pewnością książkę skończę, ale... chyba nie tego się spodziewałam.
Przesadzone byłoby stwierdzenie, że się zawiodłam, bo powieść jest naprawdę lekka, przyjemna, napisana fajnym językiem. Pomysł również niczego sobie-raczej niespotykany w dzisiejszej literaturze młodzieżowej motyw księcia i księżniczek. To co mnie najbardziej, że tak powiem, rozczarowało... zmieniło moje spojrzenie na tę pozycję... to bohaterowie. Nie wiem, może to pierwsze wrażenie, może po zastanowieniu się trochę lepiej ich odbiorę. Wstrzymam się przed bardziej rozwiniętą opinią do recenzji. :))

Poza tym wciąż męczę "Nigdziebądź" Neila Gaimana... No nie potrafię się w to wkręcić. Nie rozumiem o co w tym chodzi. I wiem, że powieść miała być z założenia dziwna i osobliwa, ale... to, jak bardzo nie potrafię się w nią wczuć jest już przesadą. :/



Ps. Boję się waszych komentarzy. Dość słabo skomentowałam dwie książki, które większości przypadły do gustu. Huhu... :c

2 komentarze:

  1. Nam się bardzo podobała, ale każdy ma inny gust. Po za tym jest to książka niewymagająca zbytniego myślenia. wszystko masz podane na tacy nic bardzo skomplikowanego.
    http://pomysle-przemysle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Może gdybym nie spodziewała się czegoś innego odebrałabym tę książkę jako bardzo dobrą. Ale było tyle ochów i achów na jej temat. Więc... po prostu średniak. :)

      Usuń