niedziela, 31 maja 2015

WRAP UP - czytelnicze podsumowanie maja

Hej! Dziś przychodzę do was z moim czytelniczym podsumowaniem miesiąca maja. W stosiku znajdują się zarówno powieści, jak i jeden zbiór opowiadać i mangi. Szczerze? Jest tego DUŻO WIĘCEJ niż planowałam przeczytać. W planach na początku miesiąca miałam jedynie 6 pozycji. Możecie mi nie wierzyć, sama sobie nie wierzę, ale... podsumowując ten miesiąc będę mówiła o aż 14 pozycjach!! :)

A więc... oto lista książek/mang, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu:

  • "Time Killers" Kato Kazue - kilkanaście opowiadań w stylu mangi
  • "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick - kolejna powieść tego autora po którą sięgam. Mimo nieraz długich opisów (zwłaszcza jeśli chodzi o wydarzenia sportowe), niezwykle wciągająca i... oczywiście polecam!
  • "Pamiętnik przyszłości, tom 4" Esuno Sakae - kolejny tom jednej z moich ulubionych mang (również posiada swoją animowaną adaptację)
  • "Koń wodny. Legenda głębin" Dick King-Smith - książka tak naprawdę dla dzieci, jednak przeczytałam go ze względu na film familijny na jej podstawie. Nie spodobała mi się za bardzo, jednak film jest lepszy i dużo bardziej rozbudowany.
  • "5 cm na sekundę, tom 2" Makoto Shinakai, Yukiko Seike - drugi i zarazem ostatni tom jednej z najbardziej wzruszających mang jakie czytałam. Z całego serca polecam zapoznanie się z całą serią!
  • "Charlie" Stephen Chbosky - książka, która (moim zdaniem) nie była tak rewelacyjna jak się spodziewałam... Obawiam się pisania recenzji, ponieważ wiem, że byłaby negatywna, a jednak dużej ilości osób książka się bardzo podoba. Cóż. Może film bardziej mi się spodoba. :)
  • "Papierowe marzenia" Richard Paul Evans - kolejna książka Evansa, tym razem bez recenzji, ponieważ większość jego książek można by opisać w ten sam sposób. Jednak dla fanów tego autora, lektura obowiązkowa!
  • "Drażliwe tematy. Krótkie formy i punkty zapalne" Neil Gaiman - zbiór opowiadań z naprawdę genialną okładką, a jeszcze lepszą treścią. Najbardziej przypadło mi ostatnie opowiadanie, będące jakby dokończeniem powieści "Amerykańscy Bogowie" tego autora.
  • "Pamiętnik nastolatki 4" - książka pożyczona od koleżanki, z jej szczególnego polecenia, bo jej baaaardzo się podobało. Bez rewelacji.
  • "Pamiętnik nastolatki 5" - ta sama sytuacja co z poprzednim tomem. Raczej nie będę sięgała po kolejne części, chyba że baaardzo będę chciała zakończyć serię. Chociaż, zakończenie tej części było zaskakujące.


I to wszystko. Poniżej macie zdjęcia mojego stosiku (brak w nim "Przez burzę ognia", ponieważ musiałam oddać to do biblioteki :c )
Mam nadzieję, że się podobało, zostawcie komentarze ile Wy książek przeczytaliście, co polecacie i do zobaczenia niedługo! :)



3 komentarze:

  1. Widze, że miałaś czytelniczy miesiąc :) Bardzo chciałabym sięgnąć po "Przez burze ognia" Ta książka łazi za mną wszędzie!
    Myślę też, nad sięgnięciem po "Poradnik Pozytywnego Myślenia". Mam nadzieję,że mi się wkrótce uda.
    P.S Mogłabyś dodać gadżet " Obserwatorzy" ponieważ chętnie zaobserwowałabym Twojego bloga :)
    Pozdrawiam
    zaczytana-w-krainie-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżet jest ( a przynajmniej powinien się wyświetlać) po prawej stronie tuż pod moim zdjęciem. :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Co do książki "Charlie" to piątka! :D Ja nie przebrnęłam nawet przez pół.. :)
    Starter za mną chodzi.. no ale.. masa książek recenzenckich spycha go na sam koniec kolejki.
    "Koń wodny.." normalnie mega WOW, że jest książka.. :D [Iza brak orientacji]

    Zapraszam również do siebie :)

    ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń